مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-15اقتصادي

7 میلیارد تومان بودجه به موسسات فرهنگی و قرآنی کردستان اختصاص یافت


مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان از اختصاص هفت میلیارد تومان بودجه به موسسات و نهادهای مردمی استان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کامل گلباغی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها اظهار کرد: بخشی از این اعتبارات به برنامه معراج خاتم و برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن ویژه هنرمندان صندوق تعاون تخصیص یافته است.

وی با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت از 28 لغایت سوم خرداد امسال در استان، گفت: برنامه های هفته قرآن و عترت شامل بخش های مختلف ( تلاوت قرآن، مسابقات حفظ و قرائت، تجلیل و تقدیر از قاریان، نمایشگاه و اختتامیه) است که برگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرمندان از مهم ترین برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار فاخر هنری هنرمندان در رشته های مختلف و آخرین دستاورد و پژوهش ها در معرض نمایش قرار می گیرد.

گلباغی تصریح کرد: در این نمایشگاه علاقه مندان تا 26 اردیبهشت امسال می توانند شرکت کنند و آثار هنری با موضوع قرآن در رشته های مختلف ثبت نام کنند.

وی رویکرد و اهداف برنامه های هفت قرآن و عترت را ترویج فعالیت های قرآنی، دینی و ترویج و گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی برشمرد و افزود: این برنامه با مدیریت معاونت قرآن و وزارت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیارد تومان بودجه به موسسات فرهنگی و قرآنی کردستان اختصاص یافت

7 میلیارد تومان بودجه به موسسات فرهنگی و قرآنی کردستان اختصاص یافت