مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-15حوادث

کشف گوشت چرخ کرده تقلبی و غیر بهداشتی در خاورشهر


فرمانده انتظامی ری از دستگیری فردی که با تولید گوشت چرخ شده غیر بهداشتی آنان را در بین رستوران ها توزیع می کرد خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 700 کیلو گوشت غیر بهداشتی کشف شد.

- ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری خاور شهر با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه شخصی شدند که در محدوده خاور شهر اقدام به تولید و توزیع گوشت چرخ شده تقلبی و غیر بهداشتی بین رستوران ها می کرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت عنوان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی با همراهی بازرسان اداره اصناف با حضور در محل با حجم انبوه اضافات و ضایعات طیور و احشام روبه رو شدند که در بررسی انجام شده مشخص شد متهم با استفاده از چرخ گوشت صنعتی فضولات کشف شده را با هم مخلوط کرده و به عنوان گوشت چرخ شده به رستوران ها می فروخته است.

فرمانده انتظامی ری با اشاره به اینکه از محل حدود 100 کیلو گرم گوشت چرخ کرده و حدود 600 کیلو گرم اضافات و ضایعات طیور و احشام کشف شد گفت: محل با دستور قضایی پلمپ و متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

گفتنی است کارشناسان ارزش ریالی این اقلام را یک میلیارد و 330 هزار ریال اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گوشت چرخ کرده تقلبی و غیر بهداشتی در خاورشهر

کشف گوشت چرخ کرده تقلبی و غیر بهداشتی در خاورشهر