مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-15سياسي

نواقص تصفیه خانه فاضلاب شهری دهلران مرتفع شد


رییس آب فاضلاب شهرستان دهلران گفت: باتوجه به مهلت 10روزه دادستان دهلران، نواقص تصفیه خانه فاضلاب شهری دهلران مرتفع شده است.

- اظهار کرد: بعد از بازدید میدانی دادستان و جانشین دادستانی از تصفیه خانه، بلافاصله برای رفع نقص و تأمین قطعات مورد نیاز این تسویه خانه در دستور کار مجموعه آب فاضلاب استان و شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: رفع و تعمیر کیت های کلر زنی برای تزریق کلر و کلریاسیون فاضلاب، رفع و تعمیر سنسورهای پایش برای آزمایش و تجزیه و تحلیل مواد شیمایی میکروبی آب، پاکسازی و لایروبی کانال های ورودی فاضلاب از جمله موارد فنی بودند که در کوتاه ترین زمان با نظارت میدانی همکاران رفع نقص شده است.

رنجبر بیان داشت: لوله گذاری خروجی در محوطه تصفیه خانه و ساماندهی خروجی خارج از تصفیه خانه در حوزه کاری این اداره بود که خوشبختانه با تلاش و جدیت همکاران در حال انجام است.

رییس اداره آب فاضلاب شهرستان دهلران ادامه داد: بخشی از کار خارج از اختیارات و حوزه کاری آب فاضلاب است که امیدواریم دستگاه های مرتبط در روند تکمیل و حل مشکل پای کار باشند و آب فاضلاب آمادگی لازم برای همکاری را دارد.

وی گفت: شهروندان یقین داشته باشند که توجه به سلامت مردم و محیط زیست از جمله موضوعات مهم است که در بحث فاضلاب شهری در دستور کار این اداره است هفته گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواقص تصفیه خانه فاضلاب شهری دهلران مرتفع شد

نواقص تصفیه خانه فاضلاب شهری دهلران مرتفع شد