مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-05-15سياسي

آمادگی مدیران شهر همدان تداعی کننده فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان گفت: آمادگی مدیران شهرستان همدان تداعی کننده فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس است.

- ، سردار مهدی ظفری یکشنبه در جلسه هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس 12، سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و کنگره شهدای شهرستان همدان گفت: این سطح آمادگی و همکاری در سطح مدیران شهرستان همدان یاد آور همان روحیه ایثار و تفکر بسیجی است که جای تبریک و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه فرماندار همدان با روحیه بسیجی همه مدیران بسیجی شهرستان را پای کار آورده و همه این عزیزان دغدغه دفاع ارزش ها را دارند که این شیوه مدیریت دقیقاً همان اتفاقی است که باید شاهد آن باشیم، گفت: آمادگی مدیران شهرستان همدان تداعی کننده همان فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی تصریح کرد: این سردار پر افتخار بزرگ فکر می کرد و همه باید مثل اوبزرگ فکر کنیم و فارغ از حزب، گروه و جناح بندی های سیاسی پای کار باشیم که امروز در شهرستان همدان شاهد این نگاه و سبک مدیریت هستیم.

سردار ظفری خاطرنشان کرد: این فرصت و توانمندی به مدت محدودی با عنایت خداوند متعال به ما عنایت شده و اعلام برنامه ها و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مدیران شهر همدان تداعی کننده فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی است

آمادگی مدیران شهر همدان تداعی کننده فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی است