مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 06:572022-05-16ورزشي

دو رویداد مهم بین المللی در دستور کار مدعیان کشتی آزاد


کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد روزهای مهمی را در ماه آینده پیش رو دارند که در اعلام ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برنامه های خود را برای آماده سازی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی اعلام کرد و خرداد ماه را یکی از مهمترین ایام سال دانست، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هم برنامه های خود را برای این ماه اعلام کرد.

بر این اساس با توجه به تعویق بازی های آسیایی 2022 چین و در پیش بودن رقابتهای جهانی صربستان، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در کنار برگزاری اردوهای آماده سازی، نگاه ویژه ای هم به تورنمنت های بین المللی دارد.

بطوریکه آزادکاران منتخب کادر فنی در قالب تیم های مختلف به چندین تورنمنت تدارکاتی خارجی اعزام خواهند شد تا در نهایت ترکیب تیم اعزامی به جهانی مشخص شود.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد 3 ملی پوش طلایی ایران باید به زودی راهی مسابقات بین المللی قزاقستان شوند.

رقابت هایی که جام بولات تورلیخانوف قزاقستان نام دارد و به عنوان یکی از میادین رنکینگ دار اتحادیه جهانی در روزهای 12 تا 15 خرداد در آلماتی برگزار می شود.

بدین ترتیب حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع که بعد از جهانی 2021 در هیچ میدانی شرکت نکردند، پیش از حضور در مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو رویداد مهم بین المللی در دستور کار مدعیان کشتی آزاد

دو رویداد مهم بین المللی در دستور کار مدعیان کشتی آزاد