مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 07:122022-05-16پزشكي

21 روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان


هم اکنون دو بیمار مبتلا به کووید 19 در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که حال یک نفر از آنها با تست کرونای مثبت وخیم گزارش شده است.

- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ثبت 21 روز بدون فوتی کرونا برای استان در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: کاهش قابل ملاحظه آمار فوتی ها، نتیجه انجام واکسیناسیون و رعایت جدی پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم است.

دکتر فاطمه نوروزیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، این شمار روز بدون فوتی کووید 19 برای هرمزگان ثبت نشده بود و کمترین شمار مربوط به دیماه پارسال با 6 مورد فوتی بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با انجام گسترده واکسیناسیون و مشارکت مردم، آمار فوتی ها بسیار کاهش یافته و از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون تنها چهار مورد فوتی ناشی از این ویروس مرگبار در هرمزگان ثبت شده است.

دکتر نوروزیان مجموع فوتی های کرونا در هرمزگان را 2 هزار و 616 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تمامی شاخص ها از جمله بستری، شناسایی موارد مثبت و فوتی شاهد کاهش بسیار قابل ملاحظه ای هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز داشت: در 24 ساعت گذشته هیچ بیماری با تشخیص قطعی کرونا در مراکز درمانی استان بستری نشده و در حال حاضر تنها 4 بیمار در بیمارستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان

21 روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان