تلاش برای پاسخگویی به سوالات یارانه ای مردم در اداره کل تعاون مازندرانمدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در بازدید از روند پاسخگویی به مراجعان یارانه گفت: معیشت و آرامش مردم دغدغه اصلی دولت است و پاسخگویی به مردم در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به بهترین نحو صورت می گیرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی باقری پیش از ظهر امروز در بازدید از روند پاسخگویی به مراجعان طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در ساختمان شهید خالپور این اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: اهتمام ویژه ای در اداره کل برای پاسخ به سوالات یارانه ای خانوارها وجود دارد و در همین راستا اطلاع رسانی گسترده ای با کمک رسانه ها صورت گرفته است. وی گفت: مردم استان می توانند نسبت به دریافت پاسخ برخی از سوالات پر تکرار به سایت این اداره کل به آدرس mazandaran. mcls. gov. ir مراجعه کنند. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر رسیدگی به همه اعتراض ها درباره یارانه ها خاطرنشان کرد: ثبت اعتراض خانوارهای حدف شده از طریق سامانه حمایت به آدرس hemayat. mcls. gov. ir و همچنین تلفن گویای 09200006369 برای اطلاع از دهک خانوارها و همچنین ثبت اعتراض به دهک بندی خانوار در حال حاضر فعال است. باقری تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی گسترده مراجعه به اداره کل نسبت به روزهای اول شروع این طرح کمتر شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |