مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-16سياسي

60 اثر در هجدهمین جشنواره تئاتر زندانیان کشور بررسی شد


مدیر کل زندان های استان تهران گفت: 60 اثر در بخش تئاتر زندانیان سراسر کشور که به صورت فیلم ارسال شده بود، در تهران مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از قوه قضاییه، سید حشمت الله حیات الغیب گفت: 60 اثر در بخش تئاتر زندانیان سراسر کشور که به صورت فیلم ارسال شده بود، در تهران مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل زندان های استان تهران گفت: هدف متعالی سازمان زندان ها، اصلاح و تربیت است آنهم با بهره گیری از اصلی ترین رسالت هنر که پالایش روح و روان انسان است، این موضوع می تواند نقش بارزی در بازپروری شخصیتی زندانی ایفا کند.

وی ادامه داد: شناخت استعدادهای زندانیان، آموزش، ایجاد فرصت و فضای رقابت در بخش هنرهای نمایشی یکی از ابزارهای مهم بازاجتماعی کردن آنان، هدایت به سمت زندگی سالم و عدم بازگشت به چرخه جرم است که در این خصوص فعالیت های مستمر در زندان های استان تهران صورت می گیرد.

مدیر کل زندان های استان تهران تصریح کرد: هجدهمین جشنواره سراسری تئاتر زندانیان سراسر کشور که مقرر بود در اسفند سال 1398 به میزبانی اداره کل زندان های استان تهران در برج آزادی برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا و لزوم حفظ سلامتی زندانیان در آن زمان لغو و به زمان بهبود شرایط اجتماعی موکول شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 اثر در هجدهمین جشنواره تئاتر زندانیان کشور بررسی شد

60 اثر در هجدهمین جشنواره تئاتر زندانیان کشور بررسی شد