مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-16فرهنگي

بهرام دهقانی در «سایه» تجلیل می شود/ گلایه از انتقادات دانشجویان


محمدحسین یاوری دبیر جشنواره فیلم «سایه» بیان کرد که امسال بزرگداشت بهرام دهقانی را داریم که از تدوین گران خوب کشورمان هستند.

- ، نشست خبری سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سایه با حضور محمدحسین یاوری دبیر این رویداد، علی زارعی دبیر بخش کارگاهی و احمد معارف وند دبیر بخش رقابتی ظهر 26 اردیبهشت ماه در دانشگاه سوره برگزار شد.

در ابتدای این نشست یاوری بیان کرد: این جشنواره بعد از چهار سال تعطیلی، در حال برگزاری است و همین موضوع کار را سخت می کرد، به طبع بچه های تیم ما زحمت زیادی کشیدند که از آنها تشکر می کنم، یک سال است که ما درگیر برگزاری این رویداد هستیم.

هیچ اسپانسری از جشنواره های دانشجویی حمایت نمی کند و این معضل چنین جشنواره هایی است می توانم بگویم از نظر هزینه برگزاری جشنواره های دانشجویی با سایر جشنواره ها اختلاف صد برابری دارد.

وی افزود: ما برای بخش کارگاهی و رقابتی فراخوان دادیم و هفته گذشته آثار رقابتی را اعلام کردیم که کار جدی تر شد، مکان برگزاری دو جاست، در سینما سپیده و سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران، اکران فیلم های را خواهیم داشت ضمن اینکه ما هر روز یک ورکشاپ داریم که جزییاتش اعلام می شود.

باید عنوان کنم ما یک پیچینگ هم داریم که منجر به دادن فاند به دانشجویان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرام دهقانی در «سایه» تجلیل می شود/ گلایه از انتقادات دانشجویان

بهرام دهقانی در «سایه» تجلیل می شود/ گلایه از انتقادات دانشجویان