مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 07:072022-05-17اقتصادي

باله هزاران کوسه داخل کاسه های سوپ/ماجرای شبکه قاچاق کوسه در چابهار چه بود؟


اطلاعات سپاه سرنخی پیدا کرد و به سرزنجیره های اصلی قاچاق خرید و فروش کوسه رسید و بعد از آن با ما هماهنگ کردند و ما هم بعد از ورود به چابهار به کمک اطلاعات سپاه به سراغ سردخانه ها رفتیم و برای بازدید از آنها دستور قضایی گرفتیم که متوجه شدیم دو سردخانه بزرگ .

- اطلاعات سپاه سرنخی پیدا کرد و به سرزنجیره های اصلی قاچاق خرید و فروش کوسه رسید و بعد از آن با ما هماهنگ کردند و ما هم بعد از ورود به چابهار به کمک اطلاعات سپاه به سراغ سردخانه ها رفتیم و برای بازدید از آنها دستور قضایی گرفتیم که متوجه شدیم دو سردخانه بزرگ 100 متر مربعی پر از گوشت و باله کوسه است.

حدود 70 گونه کوسه ماهی در آبهای ایران زندگی می کند که جزو گونه های در خطر انقراضند، اما سالانه حجم زیادی از آنها به علت تمایل برخی انسان ها به سوپ باله کوسه و همچنین مصارف بهداشتی و پزشکی صید می شوند که تازه ترین آن کشف لاشه 8 هزار کوسه و هزاران باله در چابهار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هفته گذشته خبری مبنی بر کشف بزرگترین محموله قاچاق کوسه ماهیان در چابهار در رسانه ها منتشر شد که شوک برانگیز بود، زمانی که تصاویر این خبر پخش شد ناراحتی و تاسف بیشتری به همراه داشت چون حجم بسیار زیادی باله کوسه بر روی زمین ریخته شده بود که گویای کشته شدن هزاران کوسه بود، این آبزی بدون باله قادر به شنا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باله هزاران کوسه داخل کاسه های سوپ/ماجرای شبکه قاچاق کوسه در چابهار چه بود؟

باله هزاران کوسه داخل کاسه های سوپ/ماجرای شبکه قاچاق کوسه در چابهار چه بود؟