مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-17اقتصادي

تغییری در قیمت و سهمیه آرد نانوایی های همدان وجود ندارد


فرماندار همدان با بیان اینکه هیچ تغییری در قیمت، یارانه و سهمیه آرد نانوایی ها نداشته ایم، گفت: باید با واحدهای صنفی متخلف با جدیت برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

- ، محمدعلی محمدی شامگاه دوشنبه در کارگروه آرد و نان شهرستان همدان گفت: تعطیلی غیرمجاز، عدم رعایت ساعت کاری و فروش آرد از جمله تخلفاتی است که با ایجاد تفاوت قابل توجه بین قیمت آرد یارانه ای نانوایی ها و آرد آزاد بخش صنف و صنعت مشاهده می شود.

وی، به کشف مقادیر قابل توجه آرد یارانه ای خارج از شبکه در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی واحدهای صنفی متخلف ضمن کم کاری و ایجاد صف، کم بودن سهمیه آرد را علت شلوغی نانوایی ها و سهمیه بیشتری مطالبه می کنند.

فرماندار همدان با تصریح بر اینکه هیچ تغییری در قیمت، یارانه و سهمیه آرد نانوایی ها نداشته ایم، خاطرنشان کرد: میزان مصرف آرد و سرانه مصرف نان در سطح شهرستان کاملاً مشخص است و باید با واحدهای صنفی متخلف با جدیت برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

ممنوعیت پخت نان شیرین توسط نانوایی ها محمدی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر ممنوعیت پخت نان شیرین توسط نانوایی ها، افزود: آرد تحویلی به نانوایی ها یارانه ای است و صرفاً می توانند نوع نان درج شده در مجوز پروانه فعالیت خود را عرضه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییری در قیمت و سهمیه آرد نانوایی های همدان وجود ندارد

تغییری در قیمت و سهمیه آرد نانوایی های همدان وجود ندارد