مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-17اقتصادي

8 هزار نفر از مردم استان سمنان تسهیلات دریافت کردند


استاندار سمنان با اشاره به اعتبارات سفر سال قبل رییس جمهور به استان، گفت: به بیش از هشت هزار نفر از مردم استان وام قرض الحسنه 15 میلیون تومانی پرداخت شده است.

- ، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید گرمسار به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان در سال قبل، تاکید کرد: 900 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه به بیش از هشت هزار نفر از مردم استان وام قرض الحسنه 15 میلیون تومانی پرداخت شده است، افزود: دستگاه های اجرایی موظف هستند تمام تلاش خود را در زمینه جذب و اختصاص اعتبارات به کار بگیرند.

اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه با توجه به تبلیغات سو و هجمه بسیار زیاد دشمنان در این روزها، می توان نتیجه گرفت که مسیر انتخاب شده در دولت، مسیر درست و قابل قبولی است، گفت: همه ما وظیفه داریم تا در هر جایگاهی که قرار داریم از دولت حمایت و برای تحقق اهداف آن کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در این مراسم از تلاش های چند ماهه کاشی در طی دوران مسئولیت سرپرستی فرمانداری گرمسار قدردانی و صفر خانلو، به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار نفر از مردم استان سمنان تسهیلات دریافت کردند

8 هزار نفر از مردم استان سمنان تسهیلات دریافت کردند