مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-05-17حوادث

خودکشی مرد معتاد بعد از قتل عام خانوادگی


مرد معتاد پس از قتل همسر، پدر و مادرزنش در حالی که برادرش و دختر 6 ساله خود را نیز مجروح کرده بود با شلیک به سرش خودکشی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این ماجرا گفت: عصر یکشنبه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در شهر گرگاب از توابع شهرستان شاهین شهر، بلافاصله واحد گشت انتظامی این فرماندهی در محل حضور یافته و مشاهده کردند که فردی حدوداً 40 ساله به محل کار برادرش رفته و با یک قبضه کلت کمری به او شلیک کرده و سپس از محل متواری شده است.

مأموران برای دستگیری متهم به خانه وی رفتند، اما مشخص شد او با شلیک یک تیر به سرش اقدام به خودکشی کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در زمان تیراندازی یکی از تیرها کمانه کرده و به پای دختر 6 ساله اش برخورد و باعث مجروح شدن وی شده بود، گفت: برادر و دختر متهم در بیمارستان بستری شدند و تحت مداوا قرار گرفتند اما متهم جان باخت.

سرهنگ کریمی، علت بروز این حادثه را اختلاف شدید متهم با اعضای خانواده اش عنوان کرد و افزود: در تحقیقات اولیه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهم روز قبل از حادثه نیز سراغ همسرش و خانواده او رفته و در اقدامی جنون آمیز همسرش را همراه پدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی مرد معتاد بعد از قتل عام خانوادگی

خودکشی مرد معتاد بعد از قتل عام خانوادگی