مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-18بين الملل

زلنسکی در سخنرانی خود در جشنواره کن پوتین را دیکتاتور خواند


رییس جمهور اوکراین در جریان سخنرانی برای هفتاد و پنجمین جشنواره کن تأکید کرد که اوکراین چاره ای جز ادامه نبرد با روسیه ندارد و ولادیمیر پوتین را یک دیکتاتور خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین از کی یف در یک پیام ویدیویی در هنگام افتتاحیه عصر روز گذشته (سه شنبه) هفتاد و پنجمین جشنواره کن خطاب به عموم مردم در این جشنواره تأکید کرد که اوکراین به نبرد با روسیه ادامه می هد.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، وی در این خصوص با اشاره به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و فیلم چارلی چاپلین گفت: ما به یک (چارلی) چاپلین جدید نیاز داریم که اثبات کند که سینما در مواجهه با جنگ اوکراین ساکت نیست.

ما به نبرد ادامه می دهیم.

چاره دیگری نداریم.

من متقاعد شده ام که دیکتاتور شکست خواهد خورد .

یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه در محل جشنواره کن خاطرنشان کرد که حضور مجازی او در سالن تعجب و تشویق مردم را برانگیخت و آن طور که رسانه های فرانسه گزارش کردند، رییس جمهور اوکراین نزدیک به 10 دقیقه جنگ روسیه در اوکراین را محکوم کرد و از دنیای سینما خواست سکوت نکنند.

طبق این گزارش، زلنسکی با انتقاد از عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین با لحنی بسیار تند ادامه داد: قرار است سینما ساکت بماند یا درباره آن حرف بزند؟ ما به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی در سخنرانی خود در جشنواره کن پوتین را دیکتاتور خواند

زلنسکی در سخنرانی خود در جشنواره کن پوتین را دیکتاتور خواند