مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-18اقتصادي

برای تأمین کالاهای اساسی با کارخانه ها رایزنی کرده ایم


طی چند هفته گذشته افزایش قیمت کالاهای اساسی منجر به اختلال در روند تولید و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، طی چند هفته گذشته افزایش قیمت کالاهای اساسی منجر به اختلال در روند تولید و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شد.

این اختلال با کمبود تولید و توزیع ماکارونی توسط تولیدکنندگان بزرگ این محصول آغاز شد و ماکارونی را به کالای نایاب تبدیل کرد.

پس از آن با طرح آغاز هدفمندی یارانه کالاهای اساسی روغن، لبنیات، و محصولات پروتیینی نیز تحت تأثیر قرار گرفتند و زمزمه هایی از افزایش قیمت کالاهای بهداشتی در هفته های آینده نیز به گوش می رسد.

بی نظمی در توزیع کالاهای اساسی، افزایش تقاضا در میان مردم و صف های طولانی در مقابل برخی فروشگاه ها و در نهایت ناموجود شدن کالاها را به دنبال داشت.

اتفاقی که در فضای آنلاین نیز نمود داشت و کاربران فروشگاه های آنلاین برای ساعاتی در روز با ناموجود شدن کالاها در این پلتفرم ها مواجه شدند.

در مورد این موضوع با حمیدرضا پاکروان مدیرعامل دیجی کالا جت و محصولات تند گردش در دیجی کالا گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید.

تا امروز چه مشکلاتی برای تأمین کالاهای اساسی داشتید؟ با افزایش ناگهانی قیمت گندم، شرکت های بزرگ تولیدکننده ماکارونی برای تولید و عرضه با چالش موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تأمین کالاهای اساسی با کارخانه ها رایزنی کرده ایم

برای تأمین کالاهای اساسی با کارخانه ها رایزنی کرده ایم