مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-18سياسي

مرزبانان چشمان بیدار نظام در سرحدات کشور هستند


معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه انسجام ملی در دفاع و مقاومت مردمی نمونه ای از ایثار و از خود گذشتگی در آزادسازی خرمشهر بود از امانت داری به عنوان یکی از مهمترین خصیصه های پلیس در صحنه های مأموریتی یاد کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار محمدعلی نوری نژاد در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان مرکز آموزشی علمی- تخصصی مالک اشتر در اراک ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای گران قدر بیان داشت: خانواده شهدا راهنما و چراغ هدایت ما در حوزه های مأموریتی و زندگی همه ما در مجموعه فرماندهی انتظامی کل کشور به شمار می روند.

وی از حضور خانواده های دانش آموختگان مراکز آموزشی در این مراسم که چنین فرزندانی خداشناس و متعهد برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحویل دادند، تقدیر کرد.

معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه در آستانه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و دلاور مردی های رزمندگان اسلام قرار گرفته ایم، افزود: مقاومت اسلامی رزمندگان خونین شهر را به خرمشهر تبدیل و از دست غاصبان بعثی نجات داد.

نوری نژاد در ادامه تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی به مولا امام حسین (ع) اقتدا کرده و در تمام مراحل خدمتی چه در شعار و حماسه سرایی و چه در عمل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانان چشمان بیدار نظام در سرحدات کشور هستند

مرزبانان چشمان بیدار نظام در سرحدات کشور هستند