مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-19بين الملل

افزایش تنش ها در قدس؛ موافقت تل آویو با برگزاری راهپیمایی پرچم


مقامات رژیم موقت صهیونیستی در اقدامی به منظور تنش عمدی در بیت المقدس، با درخواست برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز پرچم در اواخر ماه جاری میلادی موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در اقدامی با هدف تشدید تنش عمدی در بیت المقدس از سوی رژیم موقت صهیونیستی، عمر بارلیو وزیر امنیت داخلی و یاکوف شابتای ، بازرس کل پلیس، با درخواست راهپیمایی پرچم در اواخر ماه جاری که از سوی شهرک نشینان سازماندهی می شود، موافقت کردند.

این راهپیمایی قرار است در با ب العامود و محله اسلامی در بخش قدیمی شهر اسلامی انجام شود.

رژیم صهیونیستی هر ساله در آستانه روز اورشلیم که در تقویم عبری، مصادف است با 28 آیار، راهپیمایی بزرگی را برگزار می کند که از باب العامود و محله های قدیمی قدس عبور کرده و به صحن های مسجدالاقصی می رسد و سپس در آنجا برنامه ای موسوم به رقص پرچم ها اجرا می کند و از این طریق خواستار بیرون راندن فلسطینی ها از قدس می شود.

پس از اعلام موجودیت رژیم جعلی رژیم صهیونیستی در یوم النکبه (14 می 1948)،  بخش غربی شهر قدس به تصرف این رژیم و قسمت شرقی به تصرف اردن درآمد.

اما نهایتاً در پی جنگ شش روزه میان عرب ها و رژیم صهیونیستی و پیروزی این رژیم در ژوئن 1967 میلادی، بخش شرقی نیز به بخش غربی قدس الحاق شد و که تل آویو این روز را تحت عنوان رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تنش ها در قدس؛ موافقت تل آویو با برگزاری راهپیمایی پرچم

افزایش تنش ها در قدس؛ موافقت تل آویو با برگزاری راهپیمایی پرچم