مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-19سياسي

رتبه اول استان اصفهان در تقدیم شهدای روحانی


اصفهان، استان اول در تقدیم شهدا و روحانیت در دفاع مقدس بود و این مورد به مرجعیت حوزه علمیه در ادوار گذشته مربوط می شود و همین مکتب اخلاقی چنین شهدایی را تربیت و تقدیم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان، صبح امروز در کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از مؤلفه های هویتی فرهنگ اسلام و شیعه است که در بزنگاه های تاریخی، در جای جای مسیر حرکت این سرزمین تبلورهای متعدد داشته است، اظهار داشت: هر کجا این نگاه در جامعه حاکم شده است، ثمره آن امنیت، آسایش، توسعه دین، حفظ ارزش های اسلامی و گسترش دین بوده است.

  وی با بیان اینکه یکی از بزنگاه های ویژه این تبلور، دوران انقلاب اسلامی، نهضت امام و دفاع مقدس بوده است، ادامه داد: اگر خوب بنگریم، شاهدیم این حرکت و توجه به آن، موجب نگاه داشتن اسلام شد و حضرت امام حفظ اسلام را مدیون این رشادت ها می دانند.

  مرتضوی خاطرنشان کرد: اگر به گذشته که این فرهنگ وجود نداشت بنگریم، قدردان این بخش از هویت خود می شویم و تلاش بیشتری برای حفظ آن می کنیم؛ اگر از برگزاری چنین مراسم هایی غفلت کنیم، جامعه را از بسیاری از محافظت هایی که در دین اتفاق افتاده، محروم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول استان اصفهان در تقدیم شهدای روحانی

رتبه اول استان اصفهان در تقدیم شهدای روحانی