مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-19سياسي

جای خالی محافل علمی درهرمزگان/صنایع اتاق فکر دانشی تشکیل دهند


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: در سازمان های هرمزگان بهره وری بسیار پایین است که این امر باید اصلاح شود و این نشان از جای خالی محافل عملی در هرمزگان است.

- بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: در سازمان های هرمزگان بهره وری بسیار پایین است که این امر باید اصلاح شود و این نشان از جای خالی محافل علمی در هرمزگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان کامرانی اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم تمام کشورهای توسعه یافته به نیروی انسانی توجه کردند لذا ما هم باید به نیروهای انسانی خود توجه کنیم تا توسعه حاصل شود.

وی با بیان اینکه جای جلسات و همایش های علمی در استان هرمزگان خالی است، افزود: در حال حاضر، بسیاری از جوامع از نقطه پرداختن به مدیریت دانش عبور کرده اند و وارد حکمرانی دانش شده اند و حکمرانی از مدیریت بالاتر است و حکمرانی هم جنبه های مختلفی دارد که باید به آن ها توجه شود لذا حکمرانی علمی بحث استفاده خلاقانه و نوآورانه در سیستم است.

معاون استاندار هرمزگان بیان کرد: بحث دیگری که در حکمرانی دانش وجود دارد بحث مؤثر بودن و کارآمد بودن است که اگر نوآوری، تأثیر و کارآمدی را برای سازمان به کار بگیریم هدف عالی سازمان یعنی رضایت ارباب رجوع تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی محافل علمی درهرمزگان/صنایع اتاق فکر دانشی تشکیل دهند

جای خالی محافل علمی درهرمزگان/صنایع اتاق فکر دانشی تشکیل دهند