مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-19بين الملل

روایت های غم انگیزی که گزارشگر ویژه سازمان ملل در ایران شنید


گزارشگر ویژه سازمان ملل در بیانیه ای خواستار لغو تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا و دولت های تحریم کننده شد و گفت که در سفر به ایران روایت های غم انگیزی از بیماران خاص و مشکلات آنها در دسترسی به دارو و تجهیزات مورد نیاز شنیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، النا دوهان گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درباره تاثیر منفی اقدامات یکجانبه قهرآمیز بر بهره مندی از حقوق بشر که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده بود، بعدازظهر دیروز (چهارشنبه) 28 اردیبهشت ماه در نشستی خبری که دو ساعت به طول انجامید، به تشریح این سفر و دیدارهای انجام شده پرداخت.

النا دوهان در پایان سفر 12 روزه خود به ایران در بیانیه ای اعلام کرد که مجموعه پیچیده تحریم های یکجانبه علیه ایران، همراه با تحریم های ثانویه علیه افراد و نهادهای ثالث، رعایت افراطی تحریم ها و اتخاذ سیاست های به صفر رساندن ریسک توسط برخی شرکت ها و مؤسسات مالی، چالش های انسانی و اقتصادی موجود را تشدید کرده و بر زندگی مردم، به ویژه آسیب پذیرترین اقشار جامعه، تأثیر منفی گذاشته است.

وی همچنین افزود که از بیماران مبتلا به بیماری های خاص و افراد دارای معلولیت درباره مشکلاتی که در دسترسی به داروها و تجهیزات کمکی مورد نیاز خود با آن روبرو هستند، روایت های غم انگیزی شنیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت های غم انگیزی که گزارشگر ویژه سازمان ملل در ایران شنید

روایت های غم انگیزی که گزارشگر ویژه سازمان ملل در ایران شنید