مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-19ورزشي

توسعه ورزش دانشجویی پس از حضوری شدن دانشگاه ها/ گسترش فضای ورزشی دختران دانشجو


مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در رابطه با برنامه های تدوین شده در حوزه ورزش دانشجویان پس از حضوری شدن دانشگاه ها توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خاطرنشان کرد: توجه به ظرفیت ها و منابع موجود در سایر بخش ها و نهادها از جمله معاونت زنان نهاد ریاست جمهوری، ستاد مبارزه با مواد مخدر از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد.

علی دوست لزوم تعامل و بازنگری در آیین نامه های صندوق رفاه جهت کمک به تجهیزات ورزشی و امکانات لازم برای فعالیت های بدنی در قالب طرح های مختلف را ضروری دانست و گفت: اولویت بخشی به پروژه های عمرانی ورزشی و توجه به توسعه زیرساخت های ورزشی در برنامه جامع دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از دیگر اهداف تعریف شده است.

وی افزود: بهبود بهره وری اماکن ورزشی و افزایش زمان ارائه خدمات با استفاده از ظرفیت همیاران دانشجویی به ویژه دانشجویان رشته تربیت بدنی، ساماندهی اداره های تربیت بدنی در دانشگاه ها و اصلاح ساختار منابع انسانی از نظر تخصص و جنسیت و ضرورت تفکیک سرانه تربیت بدنی از بودجه ابلاغی به دلیل وجود مشکلات اداری در تخصیص بودجه دانشگاه ها از دیگر برنامه های تعریف شده است.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه افزایش انگیزه دانشجویان برای مشارکت در فعالیت های ورزشی از طریق اصلاح آیین نامه و دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش دانشجویی پس از حضوری شدن دانشگاه ها/ گسترش فضای ورزشی دختران دانشجو

توسعه ورزش دانشجویی پس از حضوری شدن دانشگاه ها/ گسترش فضای ورزشی دختران دانشجو