مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-19ورزشي

220 جانباز در انجمن جانبازان کانادین عضو شده اند


مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: 220 جانباز کانادین (قطع پای کامل) در انجمن جانبازان کانادین عضو شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، سید مستجاد حسینی مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در اختیامیه همایش اردوی سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان کانادین (قطع پای کامل) در مشهد گفت: تاکنون 220 جانباز کانادین در انجمن جانبازن کانادین کشور عضو شده اند.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان دارد، برگزاری اردوها است که با چند هدف انجام می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح نشاط و شادابی، اجرای طرح پایش سلامت توسط پزشک عمومی و سه پزشک متخصص داخلی، ارتوپدی، روان پزشکی و کارشناس ارتز و پروتز و مشاوره از اهداف و برنامه های این اردو است.

وی در ادامه گفت: تاکنون 220 جانباز کانادین در انجمن جانبازان کانادین عضو شده اند، که برنامه های فرهنگی درمانی، اجتماعی مختلفی برای این عزیزان در طول سال همانند سایر جانبازان برگزار می شود.

مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر 8 بانوی جانباز 70درصد در انجمن جانبازان کانادین عضو هستند که 2 جانباز از کردستان، 2 جانبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 جانباز در انجمن جانبازان کانادین عضو شده اند

220 جانباز در انجمن جانبازان کانادین عضو شده اند