مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-19سياسي

اصفهان نیازمند کمپ نگهداری معتادان متجاهر است


رییس کل دادگستری استان اصفهان با انتقاد از عدم وجود مکانی مناسب برای نگهداری معتادان متجاهر، گفت: استان اصفهان در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر به خصوص در بخش زنان با کمبود کمپ ها و مکان های مناسب روبه رو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در شورای پیشگیری از وقوع جرم،  رفع آسیب های اجتماعی در سطح شهر اصفهان را نیازمند عزم جدی مدیران و مسؤولان دانست و اظهار داشت: حل بسیاری از مشکلات استانی با تدبیر و عزم جدی مسؤولان قابل پیگیری و حصول نتیجه است.

وی با بیان اینکه حضور معتادان متجاهر و کودکان کار و خیابانی و متکدیان در سطح معابر از جمله آسیب های اجتماعی اصفهان است، افزود: تکدی گری در سطح خیابان های شهر باعث مخدوش شدن چهره فرهنگی و مذهبی اصفهان می شود و ساماندهی آن، عزمی همگانی و جدیت مسؤولان و نهادهای مربوطه را می طلبد و تنها با برگزاری جلسات متعدد رفع این معضل اجتماعی میسر نمی شود.

جعفری با انتقاد از عدم وجود مکانی مناسب برای نگهداری معتادان متجاهر تصریح کرد: استان اصفهان در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر به خصوص در بخش زنان با کمبود کمپ ها و مکان های مناسب موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر روبرو است که با وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان نیازمند کمپ نگهداری معتادان متجاهر است

اصفهان نیازمند کمپ نگهداری معتادان متجاهر است