مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-20فرهنگي

نمایش 9 انیمیشن از «کوجی یامامورا» در جشنواره پویانمایی تهران


بخش «چشم انداز» دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به شیوه غیررقابتی از میان تولیدات کشورهای مختلف برگزار می شود.

- بخش چشم انداز دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به شیوه غیررقابتی از میان تولیدات کشورهای مختلف برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان، بخش چشم انداز دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران با تاکید بر جنبه های آموزشی و اطلاعاتی، به شیوه غیررقابتی و با گزینش از میان تولیدات کشورهای مختلف برگزار می شود.

در بخش چشم انداز موضوع هایی مانند استعدادهای نوپا، تبیین جایگاه پویانمایی در آثار تبلیغی، مروری بر آثار یک فیلمساز و مواردی از این دست مورد توجه قرار می گیرد.

خیال نقش: مروری بر آثار کوجی یامامورا ، در طول مسیر: چهارده انیمیشن کوتاه بی کلام از ژرژ شوییزگبل ، مروری بر انیمیشن های مدرسه فیلم فامو ، پیشرو در ایران: شرکت گنبد کبود و سرزمین آفتاب تابان: انیمیشن مستقل در ژاپن برای بخش چشم انداز دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران درنظر گرفته شده اند.

چشم انداز 1 خیال نقش: مروری بر آثار کوجی یامامورا 9 فیلم کوتاه از کوجی یامامورا فیلمساز مطرح ژاپنی در تاریخ 9 خرداد 1401 و از ساعت 17 در سینما آسمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش 9 انیمیشن از «کوجی یامامورا» در جشنواره پویانمایی تهران

نمایش 9 انیمیشن از «کوجی یامامورا» در جشنواره پویانمایی تهران