مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-20سياسي

نقش مهم حوزه های علمیه در تربیت افسران دینی


حوزه های علمیه در تربیت افسران دینی نقش مهمی دارد تا پاسدار و مدافع کشور در برابر هجوم افکار و فرقه های شیطانی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اصغر رضوانی در خطبه های سیاسی، عبادی نماز جمعه این هفته شهرستان دهاقان اظهار کرد: هر کشوری قلمرو و مرزی دارد که سربازان از آن دفاع می کنند و در همه پادگان ها نیز نیروی نظامی تربیت می شوند تا مدافع کشور باشند.

وی افزود: افسران دینی هم در حوزه های علمیه تربیت می شوند تا از کشور در برابر هجوم افکار شیطانی و نادرست دفاع کنند و بر این اساس این افراد برای دفاع از عقاید دینی، احکام، فقه و قرآن تربیت می شوند.

امام جمعه شهرستان دهاقان بیان کرد: روحانیون پاسداران رسمی برای نگه داری از دین اسلام هستند تا از عقاید مردم در برابر فرقه هایی که به مرزهای دینی ما حمله می کند دفاع و پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه وقتی دشمن به روحانیون حمله می کند با آگاهی و برنامه ریزی دست به این عمل می زند، تاکید کرد: نقش واقعی طلاب باید به شایستگی توسط خود این افراد و همچنین مردم و مسئولان نشان داده شود.

امام جمعه شهرستان دهاقان در بخش دیگری از سخنان خود این اعتقاد را مطرح کرد که نحوه دهک بندی یارانه ها با روش جدید درست نیست و گفت: اگر این مبالغ اهدایی به بخشش و انعام دولت مطرح است باید همه افراد، هم ثروتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم حوزه های علمیه در تربیت افسران دینی

نقش مهم حوزه های علمیه در تربیت افسران دینی