مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 23:522022-05-20سياسي

انتخاب 64 نفر به عنوان اعضای شورای هیئت های مذهبی خراسان جنوبی


بیرجند_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات هیئت های مذهبی استان گفت:64 نفر به عنوان اعضای شورای هیئت های مذهبی شهرستان ها انتخاب شدند.

- حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی استان که هم زمان با سراسر کشور برگزار شد در گفتگو با مهر گفت: در این دوره از انتخابات 125 نفر کاندیدا شدند که در 12 حوزه استان با یکدیگر رقابت کردند.

وی بیان داشت: از بین این کاندیداها در شهرستان بیرجند و قاین هفت نفر و در دیگر شهرستان ها 5 نفر به عنوان اعضای شورای هیئت های مذهبی شهرستان انتخاب خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در این انتخابات تنها مسئولین هیئت های مذهبی که در سامانه طوبی کد ثبتی دارند و یا نماینده قانونی این هیئت ها مجاز به شرکت می باشند و به طور کل هر هیئت ثبت شده مجاز به یک حق رأی است حجت الاسلام رضایی گفت: اطلاع رسانی مناسب جهت شرکت مسئولین هیئت های مذهبی در این انتخابات از ماه قبل شروع شده و به تمام هیئت های مذهبی پوستر شرکت مسئولین در انتخابات ارسال شده است.

به گفته وی علاوه بر تبلیغات در فضاهای حقیقی و مجازی به صورت پیامک از تمام مسئولین هیئت ها دعوت به شرکت در انتخابات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 64 نفر به عنوان اعضای شورای هیئت های مذهبی خراسان جنوبی

انتخاب 64 نفر به عنوان اعضای شورای هیئت های مذهبی خراسان جنوبی