مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-21سياسي

طرح شفافیت 3 قوا در مجلس تصویب شد


رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در دوره اول برخی از نمایندگان با طرح شفافیت آرای نمایندگان به این دلیل مخالف بودند که اعتقاد داشتند این طرح باید در خصوص سه قوا انجام شود.

وی گفت: در دوره اول نیز موافق این طرح بوده و به آن رای دادم، به نظر می رسد یک طرح و یا لایحه وقتی وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی می شود باید از همه جوانب مورد بررسی و کار کارشناسی دقیق و علمی شود.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از 11 هزار و 200 عنوان قانونی در سال های گذشته انجام شده اما متاسفانه برخی از آنها به دلیل عدم کار کارشناسی دقیق و علمی نیاز به بازنگری داشته و یا بازنگری شده است.

* بیش از 77 درصد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طرح شفافیت رای دادند نوروزی ادامه داد: زمانی که شفافیت دو قوای دیگر کشور در کنار قوه مقننه یا همان مجلس شورای اسلامی انجام شود، براساس منویات مقام معظم رهبری رانت و فساد از کشور برداشته خواهد شد.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم بر طرح شفافیت تاکید دارد و خوشبختانه این طرح با رای بیش از 77 درصد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شفافیت 3 قوا در مجلس تصویب شد

طرح شفافیت 3 قوا در مجلس تصویب شد