مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-21اقتصادي

افزایش 65 درصدی سطح بیمه محصولات کشاورزی در فامنین


مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از افزایش 65 درصدی سطح بیمه محصولات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور خزایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجموع سطح کشت محصولات زراعی دیم این شهرستان را در سال زراعی جاری بالغ بر 48 هزار و 438 هکتار و محصولات زراعی آبی را 12 هزار و 179 هکتار است، عنوان کرد: در سال جاری، 22 هزار و 893 هکتار از اراضی زراعی شهرستان فامنین زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از این سطح، بیش از بیست هزار هکتار مربوط به بیمه غلات دیم و سایر محصولات دیم نظیر حبوبات، گلرنگ، کاملینا و… در قالب طرح جهش تولید در دیمزارهای شهرستان است، افزود: امسال، 9 هزار و 34 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان بیش از سال گذشته تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین در این راستا از افزایش 65 درصدی سطح بیمه محصولات کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: سطح بیمه انجام شده انواع محصولات زراعی آبی و دیم در سال زراعی گذشته حدود 14 هزار هکتار بوده است.

خزایی سال زراعی جاری را با توجه به کاهش بارش های پاییزی و زمستانه، سال کم بارش و خشکی عنوان کرد و گفت: تاکنون، وضعیت پراکنش بارندگی ها نامطلوب و خسارت خشکسالی قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 درصدی سطح بیمه محصولات کشاورزی در فامنین

افزایش 65 درصدی سطح بیمه محصولات کشاورزی در فامنین