مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-21حوادث

26 ساعت جست وجوی نافرجام کودک گمشده در جنگل های کالپوش!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آخرین خبرها از جست وجوی کودک گمشده در جنگل های کالپوش، از ناموفق بودن عملیات 26 ساعته مردم و امدادگران حمایت دارد.

علیرضا باغبان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: جست وجوی کودک گمشده در جنگل های کالپوش با حضور ده ها نیروی امدادی و شمار زیادی از مردم، پس از 26 ساعت همچنان ناموفق بوده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان و مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز برای بررسی، رصد و راهبری بهتر عملیات امداد و نجات در منطقه حادثه حضور یافته اند و تلاش های همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ محمد حمیدی، معاون استاندار سمنان و جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان هم دیشب در منطقه حضور یافته بود.

به دنبال اعلام مفقودی یک دختر بچه به نام زهرا عرب اسدی ، از اهالی روستای کلاته اسد میامی که روز جمعه، 30 اردیبهشت در جنگل های دشت شاد از توابع شهرستان میامی اتفاق افتاد، ده ها نفر از نیروهای مردمی و نیروهای محلی به استعداد 200 نفر از روستاهای مناطق اطراف به ویژه دشت شاد، نام نیک و کرنگ، عملیات جست وجوی این کودک را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 ساعت جست وجوی نافرجام کودک گمشده در جنگل های کالپوش!

26 ساعت جست وجوی نافرجام کودک گمشده در جنگل های کالپوش!