مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-22سياسي

آیت الله حسینی؛سند 2030 نقشه شوم دشمنان و مصداق بارز انحراف در تربیت انسان ها است


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند 2030 مصداق بارز انحراف در تربیت نیروی انسانی است و دشمنان از طریق این سند بنیان خانواده را هدف گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست با معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش این استان با بیان اینکه سند2030 تیشه به ریشه هویت دینی جامعه ما می زند گفت : توطئه و ترفندی که استعمار و استثمار در مقابل ما در پیش گرفته اند بدنبال این است که  هویت دینی جامعه ما را بزداید تا  بتواند هویت مورد نظر خود را جا بدهد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اجرای این سند را بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، مانعی بزرگ برای رشد و تربیت انسان های وارسته،خلاق و اندیشمند در چهارچوب سبک ایرانی -اسلامی دانست و افزود:دشمنان با این کار بنیان مهم خانواده که کانون اصلی تربیت انسان های شایسته است را نشانه رفته اند تا به اهداف شوم خود دست یابند،.

نماینده ولی فقیه در استان رسالت مهم تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را در این برهه زمانی خطیر و سنگین برشمرد و گفت:ایستادگی در برابر جریان نفوذ و انحراف  و هویت بخشی به دانش آموزان در مدرسه متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی از مهمترین وظایف متولیان تعلیم و تربیت است که این مهم با انجام کار جهادی،انقلابی و خالص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی؛سند 2030 نقشه شوم دشمنان و مصداق بارز انحراف در تربیت انسان ها است

آیت الله حسینی؛سند 2030 نقشه شوم دشمنان و مصداق بارز انحراف در تربیت انسان ها است