مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-22فرهنگي

اکران فیلم های برگزیده 20 سال جشنواره پویانمایی/ خودکفا می شویم


محمدرضا کریمی صارمی دبیر جشنواره پویانمایی تهران مطرح کرد که اگر انیمیشن سازان حمایت شوند می توانیم جشن خودکفایی را در انیمیشن بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، صبح روز یکشنبه یکم خرداد ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدرضا کریمی صارمی دبیر و بنیانگذار جشنواره بین المللی پویانمایی تهران مطرح کرد: دوازدهمین دوره از جشنواره قرار بود در اسفندماه برگزار شود اما به دلیل کرونا و محدودیت ها، تصمیم گرفتیم این جشنواره را در خرداد برگزار کنیم اما سیزدهمین دوره در همان تاریخ جهانی خود برگزار می شود.

سپس مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: امسال دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی را از هشتم تا دوازدهم خرداد برگزار می کنیم.

جشنواره ای که به نوعی به جهت ارایه تولیدات شاخص در عرصه پویانمایی، یکی از معتبرترین جشنواره های دنیا محسوب و فرصتی ایجاد می شود تا تولیدکنندگان پویانمایی از سراسر جهان بتوانند آثار خود را در این جشنواره ارایه کنند و به نوعی با سایر تولیدکنندگان از کشورهای مختلف وارد رقابت، گفتگو، تعامل و تبادل تجربه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های برگزیده 20 سال جشنواره پویانمایی/ خودکفا می شویم

اکران فیلم های برگزیده 20 سال جشنواره پویانمایی/ خودکفا می شویم