مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-22حوادث

کشف 32 تن روغن خوراکی در سقز /کشف 8 دستگاه ماینر پیشرفته غیرمجاز در بانه


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: بیش از90 تن برنج و 32 تن روغن نباتی خوراکی احتکار شده در سقز کشف شد که کارشناسان ارزش این مقدار کالا را 50 میلیارد ریال برآورد کردند.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در تداوم تشدید مبازره با احتکار کنندگان اقلام مورد نیاز شهروندان و به دنبال رصد های صورت گرفته مبنی بر احتکار و دپوی روغن خوراکی در 2 انبار در حوزه شهرستان سروآباد، موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی سروآباد موفق شدند طی انجام مأموریتی تعداد 250 حلب روغن خوراکی 5 کیلویی جامد را در هر دو انبار کشف نمایند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک تن روغن خوراکی احتکار شده گفت: در بررسی کارشناسان، ارزش تقریبی روغن های احتکار شده، 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف 8 دستگاه ارز دیجیتال در بانه در راستای اجرای طرح جمع آوری دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز پس از هماهنگی با مقام قضایی از یک مکان متروکه در سطح شهرستان بانه بازدید و تعداد 8دستگاه ماینر پیشرفته استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را بالغ بر 16 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: تلاش برای دستگیری متهم یا متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 32 تن روغن خوراکی در سقز /کشف 8 دستگاه ماینر پیشرفته غیرمجاز در بانه

کشف 32 تن روغن خوراکی در سقز /کشف 8 دستگاه ماینر پیشرفته غیرمجاز در بانه