مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-23اقتصادي

کشف 25 میلیارد ریالی کالای قاچاق/ انبار پلمب شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 25 میلیارد ریالی کالای قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هزار دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در راستای پایش و کنترل بازار و جلو گیری از قاچاق و احتکار کالا مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فداییان اسلام به ارزش 25 میلیارد ریال شده و در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاهای دپو شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک ، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان انبار را پلمب کردند، افزود: طی شمارش صورت گرفته کالاها شامل تعداد 7 دستگاه لباسشویی ، 2 دستگاه ظرفشویی ، 700 دستگاه اسکنر ، 440 عدد چراغ قوه ، 109 دستگاه جاروبرقی بوده که پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضایی معرفی کردند.

  وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده اند، مبارزه با قاچاق را از اصلی ترین وظایف پلیس امنیت اقتصادی دانست و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 25 میلیارد ریالی کالای قاچاق/ انبار پلمب شد

کشف 25 میلیارد ریالی کالای قاچاق/ انبار پلمب شد