مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-23سياسي

فرهنگ رضوی در دهه کرامت شهرقدس الگوسازی می شود


دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت شهرقدس از برگزاری برنامه های ویژه دهه کرامت جهت تقویت، ترویج و الگوسازی اخلاق و سیره رضوی در ادارات، مدارس و نهادهای فرهنگی و اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت شهرستان قدس با حضور امام جمعه، فرماندار، دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت و جمعی از مسوولان شهرستان قدس همراه با پخش صلوات خاصه در دفتر امام جمعه تشکیل شد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس ضمن قدردانی از فعالیت های کانون های خدمت رضوی شهرستان در ایام سال و برنامه های اجرایی دهه کرامت در سال های گذشته با همکاری ادارات، مساجد و هیئات اظهار کرد: خادمیاران رضوی پیوند معنوی بین مردم و امام رضا(ع) ایجاد کرده و دهه کرامت برکاتی همراه داشته و لازم است کارهای اثرگذار و ماندگار برای اقشار مختلف مردم به خصوص نیازمندان انجام شود.

  وی گفت: ترویج فرهنگ کرامت رضوی و الگوسازی از اهداف مهم برنامه ها بوده و باید مباحثی مانند اخلاق، رفتار و گفتار کریمانه در جامعه تبیین شود.

  قدرت اله کریمی رابط کانون های خدمت رضوی و دبیراجرایی ستاد دهه کرامت شهرستان قدس در ادامه با اشاره به هم افزایی و هماهنگی ادارات در برنامه ها بیان کرد: هر کس در هرکجا به نیابت از حضرت رضا علیه السلام خدمتی انجام دهد به عنوان خادم حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ رضوی در دهه کرامت شهرقدس الگوسازی می شود

فرهنگ رضوی در دهه کرامت شهرقدس الگوسازی می شود