مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-23اقتصادي

فراخوان سرمایه گذاری در طرح های برتر حوزه انرژی مبتنی بر فناوری نانو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و برنامه چالش های فناوری و نوآوری (InnoTEN) با همکاری شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا)، - ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و برنامه چالش های فناوری و نوآوری با همکاری شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا)، فراخوان سرمایه گذاری طرح های برتر صنعت انرژی مبتنی بر فناوری نانو را اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و برنامه چالش های فناوری و نوآوری (InnoTEN) با همکاری شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا)، فراخوان سرمایه گذاری طرح های برتر صنعت انرژی مبتنی بر فناوری نانو را اعلام کرده است.

مهلت ارسال طرح 20 خردادماه 1401 خواهد بود.

فناوری نانو با ماهیت فرارشته ای خود، مرز های علوم مختلف را شکسته و زمینه را برای استفاده از نتایج و امکانات در اکثر حوزه های کاربردی در جهت افزایش کیفیت زندگی فراهم کرده است.

از این رو، صنایع نانوتک آینده (صنتا) با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری برنامه چالش های فناوری و نوآوری (اینوتن) به دنبال حمایت از طرح های این حوزه با هدف تجاری سازی آن ها است.

حوزه انرژیفناوری نانو کاربرد های زیادی با هدف به وجود آوردن منابع انرژی تمیزتر و کاراتر دارد و همچنین در زمینه مصرف انرژی نیز می تواند سامانه های مقرون به صرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سرمایه گذاری در طرح های برتر حوزه انرژی مبتنی بر فناوری نانو

فراخوان سرمایه گذاری در طرح های برتر حوزه انرژی مبتنی بر فناوری نانو