مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 01:122022-05-23حوادث

از «پلاسکو» تا «متروپل» ؛ حسرتی به نام مُردن به «مرگ طبیعی» !


نهادهای نظارتی کجا بودند که کج رفتن این دیوار تا ثریا را دیدند و دم نزدند؟ چقدر کارشناسان گفتند که آقاجان این زیبا که به آسمان رفته است، فرشته نیست و دیوی است که به زودی روی سر همه ما خراب خواهد شد.

- از پلاسکو تا متروپل ؛ حسرتی به نام مُردن به مرگ طبیعی ! نهادهای نظارتی کجا بودند که کج رفتن این دیوار تا ثریا را دیدند و دم نزدند؟ چقدر کارشناسان گفتند که آقاجان این زیبا که به آسمان رفته است، فرشته نیست و دیوی است که به زودی روی سر همه ما خراب خواهد شد.

عصرایران؛ مصطفی داننده - پلاسکو که سوخت و ریخت، گفتیم که جانی برایش نمانده بود و تاب مقاومت در برابر هٌرم آتش را نداشت اما متروپل آبادان چی؟ او که تازه قد علم کرده بود؟ او که می خواست سری در سرها دربیاورد؛ چرا ناکام فروریخت؟ چون پاسخ این سوال را می دانیم منتظر به صف شدن مقصرین در برابر دستگاه عدالت هستیم.

حالا می خواهد این مقصر هر نهاد، سازمان یا فردی باشد.

عبدالباقی باشد یا شهرداری، شورای شهر باشد یا نظام مهندسی؛فرقی نمی کند، همه در یک خط باید در برابر این فاجعه دردناک پاسخ دهند.

مگر می شود سازه عظیمی با 10 طبقه، بالا برود و این چنین فروبریزد؟ آنهایی که به این ساختمان پایان کار دادند کجایند؟ آن ناظر شهرداری که این پروژه را تایید کرده کجاست؟ چرا همانطور که مثل بلای آسمانی بر سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «پلاسکو» تا «متروپل» ؛ حسرتی به نام مُردن به «مرگ طبیعی» !

از «پلاسکو» تا «متروپل» ؛ حسرتی به نام مُردن به «مرگ طبیعی» !