مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-24سياسي

مجلس باید از حقوق مردم و قوانین کارشناسی خود دفاع کند


مجلس باید از حقوق مردم و قوانین کارشناسی خود دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه سوم خردادماه مجلس در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت شهید صیاد خدایی و سالروز فتح خرمشهر و چهارم اظهار داشت: وی افزود: قبل از شروع به کار مجلس یازدهم در جلسات خصوصی به آقای قالیباف عرض کردم در دوره های اخیر، نظام اداره مجلس ریاستی شده است و نهادهای مجلس و حتی هیئت رییسه مجلس از کارآمدی افتاده است؛ اولین کار شما این باشد که از خرد جمعی مجلس استفاده کنید و نمایندگان را در اداره مجلس دخالت دهید.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: پس از استقرار رییس مجلس شاهد انحرافاتی در اداره مجلس بودیم و امروز کار به جایی رسیده است که رای مجلس نادیده گرفته شده است.

نادران در ادامه گفت: هیچ رییسی تا مجلس یازدهم به خود اجازه نداده است که مصوبه صحن علنی مجلس را برای تامین نظر هیئت عالی نظارت مجمع راساً تغییر دهد یا مصوبات را رئساً متوقف کند، آن چه در طرح صیانت، شفافیت آرا و بودجه 1401 اتفاق افتاد بخشی از این مصادیق است.

وی خاطر نشان کرد: ضعف مدیریت مجلس در دفاع از شان و اقتدار مجلس کار را به جایی رسانده است که از ظرفیت اصل 75 و شورای حل اختلاف استفاده نشده است؛ احیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید از حقوق مردم و قوانین کارشناسی خود دفاع کند

مجلس باید از حقوق مردم و قوانین کارشناسی خود دفاع کند