مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-24بين الملل

اختلاف ترامپ و پنس تمامی ندارد


مایک پنس که سابقا معاون دونالد ترامپ بود، در رخدادی که همچنان از تداوم اختلاف میان آنها حکایت دارد، از یک نامزد متفاوت از نامزد مورد تایید این رییس جمهوری پیشین آمریکا برای انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رویترز، مایک پنس، در آستانه برپایی انتخاباتی مقدماتی طی امروز سه شنبه در حزب جمهوری خواه برای تعیین نامزد این حزب برای فرمانداری ایالت جورجیا طی یک سخنرانی برای حمایت از چهره مورد حمایتش یعنی برایان کمپ (فرماندار فعلی این ایالت)، مستقیما از دونالد ترامپ انتقاد نکرد و حتی از چهره مورد حمایت این رییس جمهوری سابق آمریکا در این انتخابات یعنی دیوید پردو نیز نام نبرد.

پنس اظهار کرد: انتخابات درباره آینده است، در حالی که کسانی هستند که می خواهند انتخابات را با گذشته مرتبط سازند.

او در سخنانش در آشیانه هواپیما در یک فرودگاه به جمعی از ده ها نفر از مخاطبانش بیان کرد: شما با دادن رای مثبت به فرماندار شدن برایان کمپ پیامی کر کننده در سراسر آمریکا مبنی بر اینکه حزب جمهوری خواه حزب آینده است، می فرستید.

برایان کمپ پیش از این درخواست ترامپ را برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در ایالت جورجیا قبول نکرد؛ نتایجی که حاکی از پیروزی شکننده جو بایدن رییس جمهور فعلی آمریکا در آن انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف ترامپ و پنس تمامی ندارد

اختلاف ترامپ و پنس تمامی ندارد