مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-24اقتصادي

زنجیره صنعت نساجی در استان یزد تکمیل شود


مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم تکمیل زنجیره صنعت نساجی در استان یزد تاکید کرد.

- ، افسانه محرابی، پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با محوریت صنعت نساجی برگزار شد، با اشاره به اینکه نساجی ها مواد اولیه خود را از پتروشیمی ها تهیه می کنند، اظهار داشت: تامین مواد اولیه، ماشین آلات و تامین نقدینگی سه موضوع مهمی است که می تواند ارتقا و پیشرفت تمامی صنایع به ویِژه صنایع نساجی را رقم بزند.

وی با اشاره به سابقه استان یزد در زمینه صنعت نساجی بیان کرد: در حال حاضر تامین کل زنجیره نساجی در استان یزد انجام می شود گرچه در زمینه پوشاک ضعیف تر عمل شده اما اقدامات خوبی در دست اقدام است.

محرابی با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره صنعت نساجی در استان یزد، تصریح کرد: هر حمایت و همراهی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت لازم باشد، در این راستا انجام خواهد شد.

مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت ادامه داد: گلوگاه ما در زمینه نساجی پارچه است و بخشی از آن به طور غیررسمی وارد کشور می شود به همین دلیل لازم است برای زنجیره صنعت نساجی برنامه جامع تدوین شود.

وی با بیان اینکه البته واردات رسمی پارچه بیشتر شده است، عنوان کرد: در گذشته میزان واردات غیررسمی پارچه از پوشاک بیشتر بود اما با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره صنعت نساجی در استان یزد تکمیل شود

زنجیره صنعت نساجی در استان یزد تکمیل شود