مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-24سياسي

ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال احمر بوشهر ضرورت دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: هم افزایی با هلال احمر و ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال احمر استان بوشهر ضرورت دارد.

- ، علی باستین ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هلال احمر جدید استان بوشهر اظهار داشت: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری و ایستادگی ملت همیشه در صحنه و مدافع انقلاب است.

وی ادامه افزود: ایران اسلامی جز یکی از ده کشور پرمخاطره دنیاست و استان بوشهر هم به تبع آن یکی از استان های حادثه خیز کشور به دلیل قرار گرفتن روی کمربند زلزله و گسل قطر کازرون و استان سیل خیز به جهت موقعیت جغرافیایی و عرض کوچک استان و طول زیاد و کوهستانی بودن و دریایی بودن استان و قطب انرژی بودن بوشهر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: هلال احمر استان بوشهر در برنامه های شادی و عزای مردم استان حضور دارد و دارای رسالت مهم است بنابراین هم افزایی با هلال احمر و ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال احمر ضرورت دارد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با حضور نامدار عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر و مدیران دستگاه های اجرایی و پرسنل جمعیت هلال احمر برگزار و ایزدپناه با حکم رییس جمعیت هلال احمر کشور جایگزین حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال احمر بوشهر ضرورت دارد

ارتباط مستمر مناطق نفتی و انرژی با هلال احمر بوشهر ضرورت دارد