مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-24سياسي

بیمارستان امام علی (ع) کازرون خدمات تخصصی وفوق تخصصی ارائه می دهد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: هدف از راه اندازی بیمارستان امام علی (ع) کازرون ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مردم شهرستان است.

- ، سید وحید حسینی صبح سه شنبه در آیین راه اندازی فاز نخست بیمارستان امام علی (ع) کازرون برگزار شد، با اشاره به تلاش رزمندگان و نقش امام خمینی (ره) در این عملیات پیروزمندانه گفت: تعدادی از شهدای شهرستان کازرون در این روز جزو رزمندگان این عملیات و از رشیدترین و شجاع ترین جوانان رزمنده بودند.

وی افزود: آزادسازی حصر آبادان و خرمشهر، دو رویداد بزرگ است که در هیچ مقوله جنگی نمی گنجید و با تلاش رزمندگان، اتحاد، یگانگی و وحدت ارتش و سپاه، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و رزمندگان سال های دفاع مقدس، به ویژه شهید سپهبد صیاد شیرازی، شهید سردار قاسم سلیمانی، شهید باقری افشاری و شهید همت که نقش ارزنده ای در پیشبرد عملیات های موفقیت آمیز آن دوران ایفا کرده اند، بر اهمیت الگوگیری از این تلاش و همت شبانه روزی در عرصه های کنونی جامعه تاکید کرد.

حسینی با بیان اینکه علم، تخصص و تمام تلاش مسؤولان، باید در راستای رضای خداوند و خدمت به مردم باشد، از تلاش و کمک نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان کازرون و دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان امام علی (ع) کازرون خدمات تخصصی وفوق تخصصی ارائه می دهد

بیمارستان امام علی (ع) کازرون خدمات تخصصی وفوق تخصصی ارائه می دهد