مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-25سياسي

استاندار یزد: مدیران کم کار عزل می شوند/ مجاهدت و برنامه ریزی شرط تحول است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد راهبرد و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با بیان این که اساس برنامه ریزی ها و اقدامات و فعالیت های استان را بر مبنای تحول قرار داده ایم، اظهار کرد: تحول آفرینی در هر حوزه با انجام امور با روال موجود ممکن نیست و لازمه آن برخورداری از برنامه دقیق، عالمانه و کارشناسانه، همت بلند، تلاش جهادی و هماهنگی و هم افزایی حداکثری ذینعفان آن حوزه است.

  وی با اشاره به تدوین برنامه تحولی استان با هم اندیشی بین بدنه اداری و کارشناسی استان و بخشی از فعالین و نخبگان هر حوزه، افزود: در فاز اول برنامه تحولی استان ده محور به عنوان پیشران های تعالی و پیشرفت استان انتخاب و پروژه های تحولی آن ها تعریف شد که یکی از این محور های دهگانه، حوزه نساجی و پوشاک است.

استاندار یزد با بیان این که محور های تحولی هر حوزه شامل چشم اندازها، راهبردها، سیاست ها و ریز پروژه های آن حوزه است، گفت: کل فرآیند حکمرانی در حوزه صنعت نساجی استان در برنامه تحولی استان دیده شده و اکنون دارای یک برنامه مشخص و عملیاتی در این حوزه هستیم.

 فاطمی راهبرد و استراتژی استان یزد در حوزه صنعت نساجی و پوشاک از بذر تا پارچه و پوشاک دانست و بیان کرد: اگرچه تحقق این مهم، امری سخت به نظر می رسد، اما باید به سمت این کار و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: مدیران کم کار عزل می شوند/ مجاهدت و برنامه ریزی شرط تحول است

استاندار یزد: مدیران کم کار عزل می شوند/ مجاهدت و برنامه ریزی شرط تحول است