مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-25اقتصادي

برخورد با متخلفان در مورد رعایت سقف افزایش اجاره بها تشدید می شود


جلسه ساماندهی بازار اجاره مسکن امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و پیشنهادات وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار اجاره مسکن و کمک های حمایتی دولت و ارایه تسهیلات بانکی به متقاضیان واجد شرایط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه ساماندهی بازار اجاره مسکن که با حضور وزرای راه و شهرسازی و دادگستری و همچنین معاون حقوقی رییس جمهوری حضور داشتند، با اشاره به  اقدامات و برنامه های دولت برای آرامش بازار اجاره مسکن تاکید کرد: کمک های حمایتی و پرداختی ودیعه مسکن به افراد واجد شرایط به ویژه بخشی از جامعه که در تهیه مسکن دچار مشکلات اساسی هستند، متمرکز می شود.

  معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: با کمک دستگاه های نظارتی باید تمامی مصوبات هیات دولت و ستاد تنظیم بازار در خصوص نظارت بر نحوه تغییر قیمت ها در بازار اجاره مسکن و همچنین عملکرد بنگاه ها و مشاوران ملکی با دقت پیگیری شود.

همچنین در این جلسه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: سقف تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و اسکان موقت به خانوارهای واجد شرایط در سال جاری تا 4 برابر افزایش یافته است و کمک های تسهیلاتی و حمایتی دولت به گونه ای تنظیم شده است که بدون تحریک بازار مسکن کمک های دولت در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با متخلفان در مورد رعایت سقف افزایش اجاره بها تشدید می شود

برخورد با متخلفان در مورد رعایت سقف افزایش اجاره بها تشدید می شود