مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-26اقتصادي

آخرین وضعیت پروژه های آب و فاضلاب در بروجن/ عمر چاه در سفیددشت به زیر یک سال رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: عمر مفید چاه در سفیددشت به کمتر از یک سال رسیده که سال گذشته چاهی در 10 کیلومتری شهر احداث و امسال آن چاه از مدار خارج و مجبور به احداث چاه دیگر شدیم که هزینه زیادی به مردم و دولت وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا محمدی پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بروجن با بیان اینکه در این شهرستان17 طرح عمرانی در حوزه آب و فاضلاب وجود دارد که 11 طرح از ردیف های استانی اعتبار دریافت می کنند، گفت: اعتبار مصوب این طرح ها 7 میلیارد تومان بوده که حدود 70 درصد آن تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: 6 طرح نیز از طریق اعتبارات ملی تامین اعتبار می شوند که 51 میلیارد تومان آن مصوب و 46 میلیارد تومان معادل 90 درصد آن تخصیص داده شده است.

تکمیل فاضلاب بلداجی تا پایان سال وی به 2 پروژه ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر فرادنبه و تکمیل تاسیسات فاضلاب در شهر بلداجی اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر فرادنبه 20 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشته که 10 میلیارد تومان آن از محل ردیف بودجه های عمومی تخصیص داده شده و پروژه شهر بلداجی از وزارتخانه اعتبار دریافت می کند که از 18 میلیارد تومان اعتبار مصوب 21 میلیون تومان حدود 20 درصد بیشتر از اعتبار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه های آب و فاضلاب در بروجن/ عمر چاه در سفیددشت به زیر یک سال رسید

آخرین وضعیت پروژه های آب و فاضلاب در بروجن/ عمر چاه در سفیددشت به زیر یک سال رسید