مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:272022-05-26حوادث

سرقت 100 دریچه فاضلاب در البرز/ سارقان دستگیر شدند


متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به 100 فقره سرقت دریچه فاضلاب و 7 فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی 3 نفر دیگر اقرار کردند.

- با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد البرز، سارقان دریچه های فاضلاب با بیش از 107 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت وگو با فارس در کرج، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه های فاضلاب در شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در همان تحقیقات اولیه خود ردپای 2 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار شهرستان که به تازگی از زندان آزاد شده بودند را در چند فقره از سرقت های به وقوع پیوسته مشاهده و بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آنها را در شهر اشتهارد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه حین انجام سرقت هر 2 آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به 100 فقره سرقت دریچه فاضلاب و 7 فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی 3 نفر دیگر اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری سایر سارقان توسط پلیس آگاهی اشتهارد، گفت: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 100 دریچه فاضلاب در البرز/ سارقان دستگیر شدند

سرقت 100 دریچه فاضلاب در البرز/ سارقان دستگیر شدند