مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-27سياسي

نامه سفیر ایران به سازمان شانگ های در پی ترور شهید صیاد خدایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی ترور شهید حسن صیاد خدایی، محمد کشاوززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران‬ در چین⁩ ⁦‪در نامه ای به دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، - سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در نامه ای به دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، خواستار محکومیت ترور شهید صیاد خدایی، توسط این سازمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی ترور شهید حسن صیاد خدایی، محمد کشاوززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران‬ در چین⁩ ⁦‪در نامه ای به دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، خواستار محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی، توسط این سازمان شد.

سفارت ایران در پکن با انتشار این خبر در صفحه توییترش اعلام کرد: یکی از اهداف سازمان همکاری شانگ های مقابله با تروریسم و تثبیت صلح و ثبات در اورآسیا است و ایران نیز نقش بسزایی در این زمینه ایفا کرده است.

مجید تخت روانچی سفیر و نماینده ایران نزد سازمان ملل نیز پیش از این در نامه ای به دبیرکل این سازمان ترور شهید صیاد خدایی را تهدید جدی علیه صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی خواند و گفت: از همه سازوکار ها برای پاسخگو کردن مرتکبان این جنایت و حامیانشان استفاده می کنیم.

روابط عمومی کل سپاه اول خرداد ماه در اطلاعیه ای از شهادت مدافع سرافراز حرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایاری اصل در اقدام تروریستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سفیر ایران به سازمان شانگ های در پی ترور شهید صیاد خدایی

نامه سفیر ایران به سازمان شانگ های در پی ترور شهید صیاد خدایی