مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-27اقتصادي

رشد دوباره حباب سکه


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: تقاضا برای خرید فلز زرد افزایش یافته است و این افزایش موجب رشد حباب قیمت انواع سکه و طلا در بازار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد کشتی آرای، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار کرد: بهای انس جهانی طلا در هفته گذشته در محدوده یک هزار و 846 تا یک هزار و 847 دلار در نوسان بود و در پایان هفته دوباره به یک هزار و 847 دلار رسید و نسبت به انتخاب هفته تغییراتی نداشت.

این مقام صنفی افزود: برخلاف تغییرات انس جهانی طلا، در روزهای پایانی هفته (چهارشنبه و پنجشنبه) مجدد افزایش نرخ ارز را شاهد بودیم و این رشد 320 تومانی باعث شد قیمت طلا و سکه نسبت به ابتدای هفته با افزایش بالایی همراه و در مجموع بازار طلا در هفته گذشته با رشد قیمت همراه باشد.

وی گفت: در آخرین معاملات هفته گذشته قیمت سکه طرح قدیم به 13 میلیون و 300 هزار تومان رسید که 300 هزار تومان افزایش بها و سکه طرح جدید با 450 هزار تومان افزایش هفتگی در آخرین معاملات با نرخ 14 میلیون و 450 هزار تومان داد و ستد می شد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: نیم سکه و ربع سکه 150 هزار تومان افزایش هفتگی داشت و به ترتیب با قیمت هشت میلیون و پنج میلیون تومان معامله می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد دوباره حباب سکه

رشد دوباره حباب سکه