مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 22:172022-05-27حوادث

سازش دومین پرونده قتل عمد در بخش انزل ارومیه


رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از سازش دومین پرونده قتل عمدی در بخش انزل ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از سازش دومین پرونده قتل عمدی در بخش انزل ارومیه خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمدی درسال 96 در بخش انزل ارومیه رسیدگی به پرونده انجام و دادگاه کیفری یک حکم قصاص نفس مرتکب را صادر و دیوان عالی کشور رای صادره را تایید کرد و پس از گذراندن مراحل اجرایی پرونده مستعد اجرای حکم قرار گرفت.

وی ادامه داد برای روز شنبه موعد اجرای حکم تعیین شده بود و همه چیز فراهم برای اجرای قصاص بود، اما تلاش ها و زحمات فراوان گروه های صلح وسازش،ریش سفیدان محلی خصوصا سرعشیره ها و ائمه جمعه و جماعات و قضات دادگستری که از مدت ها پیش شروع شده بود روز جمعه یک روز قبل از اجرا به ثمر نشست.

  عتباتی افزود:  در روز مقدس جمعه و مقارن با شهادت امام صادق علیه السلام همه گروه های سازشی با همراهی حوزه ریاست دادگستری استان در منزل یکی از سران عشایر در محال انزل حاضر و پس از چند ساعت تلاش رضایت اولیای دم اخذ و قاتل از چوبه دار نجات و امکانی برای حیات دوباره یافت.

وی با تمجید از ولی دم مرحوم مقتول در گذشت از خون فرزندشان گفت:  امروز سنت حسنه الهی صلح وسازش در این منطقه جلوه نمود و موجب شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش دومین پرونده قتل عمد در بخش انزل ارومیه

سازش دومین پرونده قتل عمد در بخش انزل ارومیه