مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:272022-05-28اقتصادي

دفتر خدمات گردشگری در مرز سیرانبند بانه راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از راه اندازی دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مرز سیرانبند بانه خبر داد.

- یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مرز سیرانبند بانه نزدیک ترین مرز استان با اقلیم کردستان عراق بوده که در طول سال محل تردد شمار بالای گردشگران ایرانی و اتباع کشورهای همسایه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، وجود این مرز را فرصتی مناسب برای رونق و شکوفایی گردشگری در استان عنوان کرد و افزود: می توان از این ظرفیت نیز برای ورود گردشگران عراقی به ویژه در حوزه گردشگری سلامت استفاده کرد.

وی یادآور شد: بر همین راستا و به منظور راهنمایی، ساماندهی و اسکان مسافران و گردشگران خارجی که از کشور عراق وارد ایران می شوند دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مرز سیرانبند بانه راه اندازی می شود.

گویلیان اظهار کرد: باید با تقویت و گسترش همکاری میان نهادهای مربوطه، برنامه ریزی لازم برای تبادل مسافر و گردشگری دوجانبه با اقلیم کردستان و کشور عراق صورت گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات لازم، زمینه تسهیل سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان بیش از پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر خدمات گردشگری در مرز سیرانبند بانه راه اندازی می شود

دفتر خدمات گردشگری در مرز سیرانبند بانه راه اندازی می شود