مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:122022-05-28فرهنگي

پویانمایی دانشجویان ما را شگفت زده کرد/ فرصت مواجهه با بهترین ها


ساره شفیعی پور عضو هیات انتخاب جشنواره پویانمایی تهران با اشاره به تعداد بالای آثار رسیده به این دوره از جشنواره، برگزاری جشنواره را راهی موثر برای کمک به رشد به آثار انیمیشن دانست.

- ساره شفیعی پور عضو هیات انتخاب دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران درباره شاخصه های خود در انتخاب آثار برای حضور در جشنواره گفت: آثار از نظر مضمون و محتوا و البته نوع اجرا و فرم مورد ارزیابی قرار گرفتند.

من به عنوان یکی از اعضای هیات انتخاب به آثاری که در مضمون و اجرا خلاقیت داشتند، بیشتر توجه کردم و سعی کردم آثار خلاقانه با نگاه ها و فرم های متفاوت را برای حضور در جشنواره انتخاب کنم؛ آثاری که خلاقانه تولید شده و با شیوه های جدید حرف ها و سوژه های بکری را به نمایش درآورده بودند.

عضو هیات انتخاب دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران با بیان اینکه دومین حضور در هیات انتخاب یک جشنواره بین المللی را در این جشنواره تجربه می کند، عنوان کرد: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران یکی دیگر از جشنواره هایی بود که به عنوان عضو هیات انتخاب در آن حضور داشتم.

عضو هیات انتخاب بودن از این منظر که شرایط دیدن بهترین آثار به روز دنیا را فراهم می کند، فرصت بسیار باارزشی است و همیشه حضور در جمع هیات انتخاب بهتر از هیات داوران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویانمایی دانشجویان ما را شگفت زده کرد/ فرصت مواجهه با بهترین ها

پویانمایی دانشجویان ما را شگفت زده کرد/ فرصت مواجهه با بهترین ها